Schade aan materiaal

Met heel veel kinderen op school kan het gebeuren dat er iets stuk gaat, zowel materiaal van school als spullen van uw kind. In bijlage 3 van de schoolgids kunt u onder meer lezen over aansprakelijkheid. Het kan ook gebeuren dat spullen van school moedwillig stuk worden gemaakt door kinderen of dat er dusdanig met spullen wordt omgegaan dat een kind vooraf kan inschatten dat spullen daardoor stukgaan. Indien er duidelijk sprake is van moedwillig stukmaken van spullen van school door kinderen, brengen wij dit in rekening bij ouders. We gaan hierbij uit van de aanschafprijs of rekenen het om naar 1 artikel. Ook als een kind materiaal, bijvoorbeeld een leerlingboekje of een werkschrift, kwijtraakt brengen wij dit in rekening.
Met elkaar zijn we voorzichtig met het materiaal, want het is van ons allemaal.

Overzicht kosten materiaal

Materiaal Kosten per stuk