maandag 11 maart
vrijdag 05 april
Start thema 7, KiVa
KiVa is een preventief, schoolbreed programma gericht op het versterken van de sociale veiligheid en het tegengaan van pesten op basisscholen. KiVa zet in op positieve groepsvorming en stimuleert de sociale vaardigheden en de sociaal emotionele ontwikkeling van kinderen. Daarmee worden de sociale veiligheid en het pedagogisch klimaat op school verbeterd. Binnen KiVa ligt de nadruk op de groep als geheel en dus niet op specifieke individuen. Ons motto luidt dan ook: Samen maken we er een fijne school van! We wisselen KiVa-lessen af met daltonkringen.
maandag 25 maart
donderdag 25 april
Start KiVa-meting voorjaar
5A 5B 6 7A 7B 8A 8B
vrijdag 29 maart
maandag 01 april
Goede Vrijdag en 1e Paasdag
maandag 08 april
donderdag 25 april
Start thema 8 KiVa
dinsdag 09 april 20:00
OR-vergadering
De ouderraad vergadert dit school 7 keer, waarbij ze activiteiten voor onze kinderen bedenken, voorbereiden en evalueren.
woensdag 10 april 00:00
Schoolvoetbal groep 8
8A 8B
zaterdag 13 april 08:00
Oud papier
odab Westerschool haalt elke tweede zaterdag van de maand oud papier op in Wildervank (tot de 36e laan). De opbrengst komt geheel te goede aan de school.
dinsdag 23 april
Vrolijke feestdag
Een hele dag feest voor de kinderen, georganiseerd door de leerkrachten en gevierd in de units
woensdag 24 april
Margedag, kinderen vrij
vrijdag 26 april
Koningsspelen
De Koningsspelen zijn een sportief Oranjefeest waar bijna 1,3 miljoen kinderen afkomstig van 6.000 scholen in het primaire onderwijs in Nederland, het Caribisch deel van het Koninkrijk en Nederlandse scholen in het buitenland aan meedoen. De Koningsspelen vinden traditiegetrouw plaats op de laatste vrijdag voor Koningsdag. In 2024 zijn de Koningsspelen op vrijdag 26 april.
maandag 29 april
vrijdag 10 mei